«Russia Today»-ի պրոպագանդիստները կեղծում են «НТВ»-ի ուղիղ եթերում տեղի ունեցածը

03.08.2017 | 18:18

Օգոստոսի 2-ին Ռուսաստանում տոնում են ռազմաօդային դեսանտի զորքերի (ВДВ) օրը: Տոնի խորհրդանիշներն այդ զորքերի կապտականաչ դրոշն ու «Փողփողում է կապույտը» երգն են, բայց հասարակության մեջ այս տոնն ավելի հաճախ ասոցացվում է շատրվաններում լողացող դեսանտայինների, ձմերուկներ ջարդելու նրանց ձևավորած ավանդույթի և անխուսափելի ծեծկռտուքների ու բռնությունների հետ: Վերջինից խուսափել չհաջողվեց նաև այս տարի, ավելին՝ միջադեպերից մեկը տեղի ունեցավ Ռուսաստանի դաշնային հեռուստաընկերություններից մեկի ուղիղ եթերում:

«Արտակարգ պատահար» «НТВ»ում

Մինչ դաշնային «НТВ» հեռուստաընկերության «Արտակարգ պատահար» (ЧП) հաղորդման լրագրող Նիկիտա Ռազվոզժաևը կհասցներ Մոսկվայի Գորկու անվան պուրակից, որտեղ ավանդաբար դեսանտայինները տոնում են իրենց մասնագիտական օրը, պատմել, թե ինչպես է անցնում տոնակատարությունը, ուղիղ եթերում հայտնվեց մի տղամարդ` հայհոյանքներ և Ուկրաինան գրավելու սպառնալիքներ հնչեցնելով:

«Ի~մ երկիրըՈւկրաինան կգրավե~նք», – գոռում էր տղամարդը` ավելացնելով անհասցե, ինչպես նաև լրագրողի հասցեին հնչող հայհոյանքներ [Տեսնյութը` 7:40-ից]:

Ի պատասխան լրագրողի նրան ուղղված լռելու խնդրանքին՝ տղամարդը բռունցքով հարվածում է նրան, ինչից հետո «НТВ»-ն դադարեցրեց ուղիղ եթերի հեռարձակումը Գորկու անվան պուրակից: Հեռուստաընկերության հաղորդմամբ` ուղիղ եթերի ընդհատումից հետո տղամարդուն տեղափոխել են ոստիկանություն: Տեղի ունեցածից րոպեներ անց միջադեպի տեսագրությունը սկսեց տարածվել նաև համացանցում:

«Ոչ ոք մեզնից բացի»

Ռուսական էլեկտրոնային գրեթե բոլոր լրատվականներն անդրադարձ կատարեցին դաշնային հեռուստաընկերության ուղիղ եթերում տեղի ունեցած միջադեպին: Դրանցից շատերի համար հստակ լսելի էր եղել տղամարդու` Ուկրաինան գրավելու սպառնալիքները: Ռուսական ռազմաօդային դեսանտի զորքերի օրվա հայտնի նշանաբանը «Ոչ ոք մեզնից բացի»-ն է: Հավանաբար տոնական օրվա կոչին համահունչ` «Ոչ ոք մեզնից բացի» տրամաբանությամբ, ռուսական «Russia Today» հեռուստաընկերությունը ռուսական քարոզչամեքենային  բնորոշ ոճով որոշեց լսել «այն, ինչ չեն լսում ուրիշները» և պատրաստած տեսանյութի մեջ պատմում է, որ լրագրողին հարվածած տղամարդը հայտարարել է, իբր Ռուսաստանը գրավել է իր երկիրը և այդ պատճառով է հարձակվել ռուս լրագրողի վրա:

«Russia Today»-ի ռեպորտաժում որպես միջադեպի պահին աշխատող օպերատոր ներկայացող անձը պատմում է, որ խմած տղամարդը հայհոյանքներ է հնչեցրել Ռուսաստանի հասցեին:

«Մենք ուղիղ եթերում նկարահանում էինք թղթակցին և նկարահանման ժամանակ մի մարդ մտավ կադր՝ հայհոյելով գոռաց Ռուսաստանըպիպիպի.., քանի որ այն գրավել է իմ երկիրըհարվածեց թղթակցի դեմքին և պարզապես գնաց», – պատմում է հեռուստաօպերատորը:

Մինչդեռ, տեսագրության մեջ, հատկապես դրա ոչ գրաքննված տարբերակում, հստակ լսվում է, որ հայհոյանքներն ուղղված չեն Ռուսաստանին և ինչպես հաճախ «Russia Today»-ի պատմածն իրականության հետ որևէ կապ չունի:

«Ռուսաստանին հայհոյողը» մոսկվացի պատրիոտ է

Ավելի ուշ հայտնի դարձավ, որ լրագրողի վրա հարձակում գործած անձը 32-ամյա մոսկվայաբնակ Ալեքսանդր Օրլովն է: ՌԴ ՆԳՆ տարածած պաշտոնական հաղորդագրության համաձայն՝ ռազմաօդային դեսանտի զորքերի հետ նա կապ չունի:

Հայտնի է նաև, որ 32-ամյա տղամարդը «Վկոնտակտե» սոցիալական կայքում գրանցված է որպես «Կոլոբոկ Յարոսլավկին» (Колобок Ярославкин): Նրա էջն ուսումնասիրելիս կարելի է հանդիպել ռուս ազգայնական և հակաուկրաինական գրառումների, ինչպես նաև ռուսական «Russia Today» հեռուստաընկերությունից տարածած տեսանյութերի, որն էլ տեղի ունեցած իրադարձությունը կրկին ներկայացրեց ոչ թե այնպես ինչպես կա, այլ ինչպես ձեռնտու է ռուսական քարոզչամեքենային:






Կարդացեք նաև։

Ինչպես է աշխատում լրատվական պրոպագանդան

Արդի աշխարհում ամենից թանկ և չբավարարող գործոններից մեկը ժամանակն է։ «Ժամանակս քիչ է», «ժամանակս չի հերիքում» արտահայտությունները դարձել են հասարակության ամենից հաճախ օգտագործվող խոսքերը։ Այս իրականությունից բխում են մի շարք…


Սուտ՝ Ղարաբաղյան կոնֆլիկտի կարգավորման մասին

Սեպտեմբերի 1-ին հայաստանյան ու տարածաշրջանային մի շարք լրատվամիջոցներ միաձայն հանդես եկան հրապարակումներով, որոնց վերնագրերում գրված էր․ «Եթե Արևմուտքն ընդուներ մեր առաջարկները, ԼՂ հակամարտությունը վաղուց կարգավորված կլիներ. Լավրով»: Մենք փորձեցինք պարզել,…


«Սպուտնիկ»-ի իրարամերժ նյութերը Հայաստանում և Ադրբեջանում

Կրեմլի խոսափող համարվող և Ռուսաստանի կառավարությանը պատկանող «Ռուսաստանն այսօր» («Россия сегодня») միջազգային տեղեկատվական գործակալության մաս հանդիսացող «Սպուտնիկ» լրատվական գործակալությունը երկակի չափանիշներ է կիրառում Հայաստանում և Ադրբեջանում Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտության լուսաբանման…


Ռուսաստանին չի բավարարում Հայաստանում առկա ռուսական ռեսուրսը

Օգոստոսի 11-ին Ռուսաստանի «Առաջին ալիք»-ի «Ժամանակը ցույց կտա» (Время покажет) հաղորդաշարի հերթական թողարկմանը ռուսաստանցի փորձագետները, խոսելով ռուս-թուրքական հարաբերությունների մասին, անդրադարձ են կատարել նաև Հայաստանին՝ մի քանի ապատեղեկատվություն տարածելով դաշնային հեռուստաընկերության…