Որոշ ԶԼՄ-ներ Իրաքի տանկերն «ուղարկեցին» Իրան

20.07.2017 | 15:41

Հուլիսի 20-ին ռուսական «Իզվեստիա» պարբերականը հայտնեց, որ Ռուսաստանը Իրաքին T-90 տանկեր է վաճառել: Մոսկվայի և Բաղդադի միջև պայմանագրի ստորագրման փաստը հաստատել էր ՌԴ նախագահի ռազմա-տեխնիկական համագործակցության հարցերով օգնական Վլադիմիր Կոժինը: Պարբերականի փոխանցմամբ` փորձագետները պայմանագրի արժողությունը գնահատել են 1 միլիարդ ամերիկյան դոլար:

Այս նորությունը հայկական որոշ լրատվականներ յուրովի ներկայացրեցին և Իրաքի համար նախատեսված սպառազինությունը ուղարկեցին հարևան Իրան:

Մանսավորապես, News.am լրատվական կայքը հայտնեց, որ Ռուսաստանն Իրանին T-90 տանկեր կմատակարարի: «Մոսկվան ու Թեհրանը Իրանին ռուսական T-90 տանկեր մատակարարելու պայմանագիր են ստորագրել», – գրում է news.am-ը` հղում անելով «Իզվեստիային», թեև ռուսական լրատվամիջոցի հրապարակման մեջ Թեհրանի հետ համագործակցության մասին որևէ տեղեկատվություն չկա:

Նույնաբովանդակ նորություն է տեղադրվել նաև Artsakhpress.am կայքում` կրկին հղում տալով ռուսական «Իզվեստիային»։

Armtimes.com-ում ևս Իրաքին վաճառված տանկերը հանձնեցին Իրանին և «վերլուծություն» պատրաստեցին այդ թեմայով: «Ռուսաստանն ամրապնդվում է Թուրքիայի և Իրանի սպառազինությունների շուկաներում: Թուրքիայի հետ C-400 զենիթահրթիռային համակարգերի մատակարարման մասին պայմանավորվածությանը զուգահեռ Ռուսաստանը պայմանագիր է կնքում Իրանի հետ ռուսական Т-90 տանկեր մատակարարելու վերաբերյալ», – գրում է լրատվականը` կրկին որպես աղբյուր վկայակոչելով «Իզվեստիա»-ն:

Նման շփոթության պատճառ կարող էր դառնալ երկու երկրների անվանումների նմանությունը, ինչպես նաև, հանգամանքի չիմացությունը, որ 2016 թվականի գարնանն Իրանը հրաժարվել է ռուսական T-90  ձեռք բերելու իր ցանկությունից` երկրի կարիքները սեփական արտադրության սպառազինությամբ բավարերլու նպատակով:

Այս խառնաշփոթը ևս մեկ անգամ ապացուցում է, որ հայկական լրատվամիջոցներում չեն սիրում սկզբնաղբյուրներից օգտվել և հաճախ պարզապես տարածում են մեկը մյուսի անփույթ աշխատանքը և նույնիսկ վերլուծություններ գրում իրենց կողմից չճշտված նորությունների մասին։






Կարդացեք նաև։

Ատոմակայանի փակվելը կախված չէ ԵՄ-Հայաստան համաձայնագրից

Օրերս հրապարակվեց Հայաստանի և ԵՄ–ի միջև ստորագրվելիք շրջանակային համաձայնագրի տեքստը, որը բուռն քննարկման (նաև քննադատության) առիթ դարձավ։ Համաձայնագրի 386 կետերից ուշադրության կենտրոնում հայտնվեց թերևս մեկը՝  Մեծամորի ատոմակայանին վերաբերողը։ Բարձրագոչ հայտարարություններվ…


Հայկական ԶԼՄ-ները շրջանառում են «Հրապարակի» տարածած ապատեղեկատվությունը

«Հրապարակ» օրաթերթը հոկտեմբերի 10-ի համարում, ինչպես նաև օրաթերթի կայքէջում հրապարակել է ««Կայֆոտ» տնային հանձնարարություն Սվիտալսկուց» վերնագրով նյութը: Նյութի հեղինակը պնդում է, որ Հայաստանի և Եվրամիության միջև վիզայի ազատականացման նախապայմաններից մեկը…


«Արարատ» հեռուստաընկերությունը արշավ է սկսել հասարակական կազմակերպությունների դեմ

«Արարատ» հեռուստաընկերությունը և որոշ ռուսալեզու լրատվամիջոցներ, վերջին ամսում արշավ են սկսել Հայաստանում գործող մի շարք հասարակական կազմակերպությունների դեմ: Եթերում և մամուլում տարածվող մի շարք ապատեղեկատվությունների շնորհիվ այս ԶԼՄ-ները փորձում են…


Ռուսալեզու որոշ ԶԼՄ-ներ ապատեղեկատվություն են տարածում Հայաստանի՝ ԵԱՏՄ-ից դուրս գալու նախագծի քննարկման վերաբերյալ

Սեպտեմբերի 27-ին ԱԺ Արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձանժողովը բացասական եզրակացություն տվեց  նախագծին, որը նախատեսում էր ԵԱՏՄ-ին Հայաստանի անդամակցության օգուտները և վնասները ուսումնասիրելու համար ժամանակավոր հանձնաժողով ստեղծել: Ազգային ժողովի «Ելք» խմբակցության առաջարկած…